May 19, 2010

Dendam, Dengki orang UMNO, 2 Adun PR kena halau, digantung selama 1 tahun

Dendam, Dengki orang UMNO, 2 Adun PR kena halau, digantung selama 1 tahun

Lagi isu BN berdendam dengan kita, perangai macam budak tadika. Mereka ini bukannya nak memperbaiki mana silap, tanya diri sendiri kenapa KAU kalah pada PRK Sibu baru-baru ni.

Ni bukan cara untuk melepaskan dendam. Aku rasa ini adalah jalan terbaik kepada BN untuk nyah dari bumi sarawak!! Kau tak fikir kah, apa reaksi masyarakat Sarawak apabila mendengar cerita ni?

Malu la sikit, bergelar YB, tapi bersikap macam budak tadika apabila halau pemimpin yang di pilih oleh rakyat Sarawak sendiri. Yang ni aku lagi tak faham lah dengan BN neh, kesalahan ini berlaku pada bulan MEI tahun lepas dan depa pulak amik masa satu tahun untuk hukum 2 Adun Pakatan Rakyat. Macamne mereka boleh tangguh hukuman begitu lama, lepas kalah, terus hukum. Nampak sangat ade dendam..

Aduhai, kesian, BN dah takde modal nk berjuang kat sarawak. BN Sarawak ni baru hilang 1 kerusi parlimen dah berdendam sampai tak ingat dunia.

Itu baru 1 kerusi dah mengelebah macam ular kena palu. Teruskan berjuang Pakatan Rakyat, jangan kita putus asa! Maju PKR ke PUTRAJAYA..

No comments: